Ännu en dag på sommarlovet

Förlåt att jag inte bloggat men har inte tänkt på det så mycket under dagen. 
Jag gick upp sent och gick direkt ut i stallet med mamma. Där fixade vi allting innan vi tog in hästarna och borstade dem. Vi red i paddocken idag, det blev inte så långt pass men det var väldigt intensivt. Fred var ganska jobbig i början men det kan jag förstå eftersom han har vilat i några dagar. Efter vi ridit ett tag blev han mycket mjukare och mer avslappnad och började jobba med hela kroppen. 
När vi kom in från stallet låg vi en timme i solen och fick lite färg innan vi åkte till Eurostop. På Eurostop köpte jag ett par skor som jag kan lägga upp bild på imorgon, jag köpte även ett nytt schampo då mitt gamla är slut.. 
Nu på kvällen har jag, mamma, pappa och Julia tittat tre avsnitt av The Mentalist. Det är sååå sjukt bra! Dagens avsnitt har vara varit Red John avsnitt vilket både är possessivt och Negativt haha. Snart har vi tittat klart på hela serien och det ska bli väldigt kul att få reda på vem Red John är! Jag har faktiskt ingen aning.. (Red John är seriemödaren)

Imorgon ska jag till Izabell klockan 11 så jag går nog upp runt 9 så kan jag mocka våra boxar före. Jag ska därefter va med henne till två för att sedan åka hem och fixa fred innan vi ska åka på träning. Men vi hörs mer imorgon. Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentera här: