Godnatt

Nu ska jag sova efter en bra dag. 
Som ni vet var jag ju i Helsingborg med Hannah, vilket var väldigt mysigt. Vi gick i många affärer och fikade lite. Jag köpte en av Justin Bibers parfymer som jag har velat ha väldigt länge! Det luktar verkligen såååå sjukt gott. 
När vi kom tillbaka till Halmstad igen vid tre stannade vi på mammas jobb där hon hade ett möte som pågick i drygt 40 minuter. Under tiden crack jag farm choklad och tittade jag på det avsnittet av pretty Little liars som kom ut idag, enligt mig var det bra men inte så jätte händelserikt haha. När vi kom hem vid halv fem gick jag ut i stallet och mockade för att sedan ta in hästarna. De fick komma in väldigt tidigt idag pågrund av att det var så dåligt väder, då har de ju det bättre innomhus ;) resten av kvällen har jag bara slappat och varit ute lite med hundarna haha.
Här kommer några bilder från dagen :)




Kommentera här: