Midsommar ❤️❤️

Nu ligger jag i min säng, helt död. Men dags att blogga, ellerhur? 

Imorse gick jag upp vid 11 haha, sjukt vad länge jag sov! Jag gick nästintill direkt ut i stallet efter det och mockade o gjorde maten till hästarna.  Fred fick ny halmpellets och spån så nu är hans box riktigt mysig. 

När klockan var runt halv ett åkte jag mamma julia till Ringenäs golfklubb och åt lunch.


 När vi ätit klart åkte vi och handlade blommor o mat. 
Klockan tre var vi hemma igen så då gick jag o mamma ut i stallet och red. Vi red på fotbollsplanen där jag skrittade och travade. Det var första gången jag red efter fred varit hos kirruptaktorn och han var riktigt fin!! Längtar redan till imorgon när jag ska rida lite hårdare. 

När vi kom in igen så stressade jag med att duscha och fixa mig för 40 minuter efter vi kommit in skulle vi åka på fest igen. Men jag hann iaf haha, outfiten fick bli ett par vita byxor och ett gult linne med ett par silvriga skor


Från festen finns det inte så mycket att berätta om förutom att vi åt väldigt god mat 😛 jag kan lägga upp bilder på del haha. 


Jag glömde ta bild på varmrätten och och efträtten men ni klarar er nog ;) 

Kommentera här: